motivation · syair

mo nyanyiiii…

pengen bgt mostingin cerita walimahan mbaQ yang tercinta yang pada akhirnya, syukur alhamdulillah bgt, nikah juga πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† tapi apa daya, futu2 dari bengkulu sana belum terkirim juga… masih geram ma virus jahatbangetgaksukalietorangseneng

ahhh.. nyanyi dulu deh klo gitu… :mrgreen:
masih belum puas karoekean teriak2 g jelas sambil mbaca teks :mrgreen: 20 lagu di redbox sama ocha n yeni kemaren.. πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

(warning : siapkan penutup telinga kalian, jangan sampai terinfeksi candu mendengar suara presty yang merdu seperti lebah madu πŸ˜› )


there’s a hero
if you look inside your heart
you don’t have to be afraid
of what you are

there’s an answer
if you reach into your soul
and the sorrow that you know
will melt away

and then the hero comes along
with the strength to carry on
and you cast your fear aside
and you know you can survive

so when you feel like hope is gone
look inside you and be strong
and you’ll finally see the thruth
that a hero lies in you

it’s a long road
when you face the world alone
no-one reach out a hand
for you to hold

you can find love
if you search within yourself
and the emptiness you feel
will disappear

Lord knows
dreams are hard to follow
but don’t let anyone
tear them away

hold on,
there will be tomorrow
in time..
you’ll find the way

Advertisements

61 thoughts on “mo nyanyiiii…

  1. weksssssssssssss

    *tutp kupingh 😐 😐 😐

    = = = = =
    ah, bunda.. biasanya juga mohon2 biar presty nyanyi…
    πŸ˜†

  2. Ikut nyanyi ahhhhhh…

    *secara si mereyeh kere inih adalah salah satu penyanyi favoritku. DULU… πŸ˜› *

    Ty… aku mah mau nyanyi yg inih :

    Anytime You Need A Friend
    Written by M. Carey and W. Afanasieff

    If you’re lonely
    And need a friend
    And troubles seem like
    They never end
    Just remember to keep the faith
    And love will be there to light the way

    Anytime you need a friend
    I will be here
    Never be alone again
    So don’t you fear
    Even if you’re miles away
    I’m by your side
    So don’t you ever be lonely
    Love will make it alright

    When the shadows are closing in
    And your spirit diminishing
    Just remember you’re not alone
    And love will be there
    To guide you home

    Anytime you need a friend
    I will be here
    Never be alone again
    So don’t you fear
    Even if you’re miles away
    I’m by your side
    So don’t you ever be lonely
    Love will make it alright

    If you just believe in me
    I will love you endlessly
    Take my hand
    Take me into your heart
    I’ll be there forever baby
    I won’t let go
    I’ll never let go

    Anytime you need a friend
    I will be here
    You’ll never be alone again
    So don’t you fear
    Even if you’re miles away
    I’m by your side
    So don’t you ever be lonely
    It’s alright
    You know it’s alright

    Anytime you need a friend
    I will be here
    Never be alone again
    So don’t you fear
    Even if you’re miles away
    I’m by your side
    So don’t you ever be lonely
    Love will make it alright

    Ayo….

    Tetap pada suara Kodoknya… jangan lupa… πŸ‘Ώ

    = = = = =
    bunda!!!!!! 😈

  3. ah…
    komenku hetrik…

    panjang pula…

    mungkin sangat mengganggu pandangan2 orang pada blogmu ya Ty ??? πŸ˜›

    Maafkan aku TymBiL..

    aku Khilaf…

    πŸ˜†
    πŸ˜†
    πŸ˜†

    *pulang, tanpa rasa bersalah* :mrgreen:
    *cepet2 kabur*
    *ngumpet dalem saung*

    = = = = =
    khilaf kok ya g insap insap?
    πŸ˜†

  4. Aku adjah yang menyonyo…
    Sik-si-sik, tak vokalisi dulu ya…
    a-a-u-ngo-o-o-a-a-u-ngo-o-o-aaa…
    πŸ˜€

    = = = = =
    STOP, mba!! baru ambil suara aja presty dah merinding πŸ˜†

  5. Mic yang dipegangnyah aja melempem denger suarana… πŸ˜†

    *ngacir…*

    = = = = =
    SSSTTT!!! padahal yang lain tadi g ngeliet mic-nya ngacir, lo!!
    :mrgreen:

  6. Ini lagu tentang supermarket ya ??? (celingukan …)

    Kan udah banyak yang ganti nama ???

    Nyanyinya jadi …
    There’s a giant …
    ne ne ne ne ne ne ne …

  7. aduh aduh… tadi abis ngakak di blognya bunda ngetawain si hangga gagal pertamax :mrgreen: , skrg akyu sakit peyuuut, dengerin pres2 nyanyi.. huehehe peace ah honey πŸ˜†

  8. Pada nyumbang lagu! Boleh ni nyumbang lagu romantis dari Peter Cetera! Lagu nih romantis banget!

    Tonight it’s very clear
    As we’re both lying here
    There’s so many things I want to say
    I will always love you
    I would never leave you alone

    Sometimes I just forget
    Say things I might regret
    It breaks my heart to see you crying
    I don’t wanna lose you
    I could never make it alone

    I am a man who will fight for your honor
    I’ll be the hero you’re dreaming of
    We’ll live forever
    Knowing together that we
    Did it all for the glory of love

    You’ll keep me standing tall
    You’ll help me through it all
    I’m always strong when you’re beside me
    I have always needed you
    I could never make it alone

    I am a man who will fight for your honor
    I’ll be the hero you’ve been dreaming of
    We’ll live forever
    Knowing together that we
    Did it all for the glory of love

    Just like a knight in shining armor
    From a long time ago
    Just in time I will save the day
    Take you to my castle far away

    I am a man who will fight for your honor
    I’ll be the hero you’re dreaming of
    We’re gonna live forever
    Knowing together that we
    Did it all for the glory of love

    We’ll live forever
    Knowing together that we
    Did it all for the glory of love

    We did it all for love
    We did it all for love
    We did it all for love
    We did it all for love

  9. weleh…weleh…baru tau pres..pres…dah balik nge-blwoog toh…

    sekali posting bikin polusi pulak….waks polusi telinga pressss

    *nglirik ciput*…hua..hua…ada lagunya kang peter cetera….aiih jd mellow inget masa-masa ituh…

  10. hah peter cetera…??? lihat comment ciput…

    ah jadi ingat masa muda …
    ingat masa-masa ituh…
    masa apa hayooouuuww…

    *melamun jenggo …*

  11. dukung dech
    tapi emang mau ikutan audisi di mana ya ?
    o iya saya menyediakan markisa , makanya ikutan kopdar , kalo di blog ngga ada disediakan
    makasih koment yang banyak di blog saya
    tak tunggu koment yang banyak lainnya ya

  12. @ Arif
    Bukan Hatchi… tapi HItaChi… (biarin ga nyambung juga…) πŸ˜†

    @ Yella
    keknya dirimu harus cepet2 periksa ke THT deh… ada gangguan pada pendengaran dan penciuman tampaknya πŸ˜†

  13. hatchi…hatichi..

    masih bersin aja kalau kesini.

    *clingak clinguk

    o, masih nyanyi2 dia

    *balik kanan, bubar jalan.

  14. ah… ternyata dunia ini sempit sekali…
    diblognya presty ketemu juga dengan mbak Menik…
    hehehe… setelah lama tak berkunjung, main kesini lagi deh…
    Pres… kasian tuh si mbak sampe harus ke THT… hehehe

  15. hauahuhauah bused nyanyi 20 lagu??

    saya aja paling banter 7 lagu waktu itu dan sudah merasa merugi karena menyanyi gratis sebanyak itu! harusnya kan dibayar dan bukannya bayar! :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s